Monday 17 September 2012

Brighton

Am ajuns ieri in Uk pentru ultima saptamana de filmare a proiectului pt Channell 4, "The fear".Am luat micul dejun in Londra cu niste cunostinte si am incercat sa raman "Young", am luat un peste la gratar si ca aperitiv un biftec tartar dar glicemie tot a luat-o razna, iar seara am cedat si mi-am luat o lasagna extraordinara in restaurantul hotelului.
Am iesit in Brighton pr micul dejun si am gasit un fel de magazin cu obiecte hand-made cu o cafenea mica ce serveste printre altele fresh si smoothie:-)Am rezistat tentatiei unui mic dejun cu paine calda, unt, oua prajite si branza si mi-am luat "acai smoothie" .Sper sa rezist si la pranz cu ceva sanatos!

Glicemii bune!




1 comment:

  1. Am zbarcit-o....350 dupa micul dejun, 275 dupa pranz!Mai am cina:-)

    ReplyDelete