Sunday 2 September 2012

Tati, vino!

Aseara m-am culcat cu glicemia 131...ok,nu?Am avut un vis lung si ciudat, cu mesaje, intelesuri, trimiteri la intamplarile din timpul zilei, si-a facut loc si o situatie din "Grey", un film vazut inainte de culcare in care personajul principal il provoaca pe Dumnezeu sa ii dea un semn...Vis greu:-)La un moment dat aud:"Tati, vino..."Ma striga Sofia de la ea din camera!M-am trezit, mi-am dat seama ca eram in hipo, aveam 42.am pupat-o pe Sofia, am mancat ceva si m-am culcat:-)

4 comments:

  1. Daca adorm cu 160 ajung singur in timpul noptii la 180-190, in mod normal 130 este un nivel bun cu varfuri de maxim 160 si minime de 100...

    ReplyDelete
  2. Io daca adorm la 130 clar ma pricopsesc de hipo pana in ora 3 ... Am tot scazut bazala.am ridicat si hc si tot aia-i.
    Ps: numai noi pe aici? Asteptam mai multa lume sa iti calce pragu'

    ReplyDelete
  3. Mereu la hipo nocturn ai si cosmar?

    ReplyDelete