Wednesday 12 December 2012

Cosmaruri si hiperglicemii

Am visat toata noaptea ca undeva pe langa Lacul Morii a explodat ceva, zeci de mii de morti, panica in toata tara...Dana era plecata pe undeva, eu ma pregateam pentru Armaghedon cu haine, mancare, paturi, incaltari pt mine si Sofia, lumea se invartea inebunita pe strazi!Am dormit f prost.D si desi stiu foarte bine ca astea sunt simptomele somnului cu glicemia f ridicata nu reusesc sa ma trezesc sa ma testez si stau in foiala asta chinuitoare toata noaptea.Dimineata a sunat ceasul sa ma trezesc(azi am avionul inapoi spre casa din Zurich) si primul lucru pe care l-am facut a fost sa imi iau glicemia-323!
Ma doare capul, am buzele uscate, ma simt de parca am febra 40 si nervi ca am stat o noapte lasandu-ma cu glicemia ata de mare.Am facut o doza de 12 unitati si astept sa treaca jumatatea de ora in care lucrurile vor reveni cat de cat la normal.
Trebuie neaparat sa imi iau un senzor, e clar!
Glicemii bune va doresc:)

5 comments:

  1. Buna,
    As dori sa te intreb, te iei dupa vreun site/dupa vreo carte, atunci cand alegi ce mananci si cat mananci? Te intreb pentru ca am in familie o persoana, diagnosticata cu diabet tip 2 si sunt foarte multe informatii contradictorii pe net legate de aceasta boala. Daca pe un site scrie ca ai voie ca diabetic sa consumi 100 g de miere , pe un altul scrie clar ca nu ai voie deloc, lista poate continua cu alte exemple.
    Ce e drept, are o lista de la institutul de diabet cu produsele pe care le poate consuma, insa sunt cateva, nu sunt toate, iar doctora i-a spus, asa in mare, ce sa consume, insa detaliat nu.
    M-ar ajuta foarte tare daca mi-ai spune, tu cum te orientezi atunci cand vrei sa incerci ceva nou sau cate sute de grame dintr-un aliment mananci.
    Iti doresc glicemii bune,exact cum spui si tu si sa fii fericit alaturi de familie si prieteni!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Diabetul de tip 2 este putin (mai mult) diferit de cel de tip 1. In cazul diabetulului de tip 1, se face insulina. Teoretic, daca stii sa iti calculezi cantitatea de insulina in functie de ce maninci, poti minca orice.
      Daca persoana despre care spui face insulina, poate invata sa manince orice (chiar si miere) si sa isi dozeze insulina in consecinta.
      Daca nu face insulina, si este doar pe regim sau regim si medicatie orala (pastile), atunci mierea nu este permisa.
      Daca poti da mai multe detalii (virsta, tratament, regim), pot fi si eu mai specifica.
      Numai bine si multa sanatate!

      Delete
  2. Un CGMS, adica continuos glucometer monitoring sistem, un device care iti arata glicemia in timp real.
    http://www.fda.gov/MedicalDevices/ProductsandMedicalProcedures/DeviceApprovalsandClearances/Recently-ApprovedDevices/ucm323661.htm
    http://newsroom.medtronic.com/phoenix.zhtml?c=251324&p=irol-newsArticle&ID=1772448&highlight=
    http://www.fda.gov/medicaldevices/productsandmedicalprocedures/deviceapprovalsandclearances/recently-approveddevices/ucm074293.htm

    ReplyDelete
  3. Daca imi poti spune si mie mai multe despre acest senzor ce pret are de unde il cumperi si cam cat sunt consumabilele pe o luna. Iti las adresa mea de mail stefy173@yahoo.com si sper sa imi zici si mie ce te-am rugat.

    ReplyDelete