Friday 16 August 2013

Ce mai fac diabeticii?

Am dat un interviu acum cateva zile si era o intrebare :"Am vazut ca nu ai mai scris pe blogul despre diabet din 2012, de ce?"
Nu stiu de ce nu am mai scris, poate am fost prea ocupat, poate mi-a mers prea bine cu glicemiile...Ultima hemoglobina luata acum vreo 5-6 luni a fost bine, dar in ultimele 2-3 luni am avut niste glicemii vai de ele!Am filmat in Ungaria si m-a omorat mancarea aia.Si berea, ma rog...Am observat ca daca beau mai mult de 2,3 zile la rand bere incep sa o iau razna cu glicemiile, daca beau doar din cand in cand si moderat nu e nici o problema.Si noptile...Am filmat cateva nopti la rand si m-am dat peste cap rau.
Am lasat-o iar moale cu dulciurile, am mancat toata vara  pepene rosu si zmeura sau  fructe de padure cu putina si a fo
st perfect asa.
Tot nu fac sport dar mi-am promis ca din septembrie cand ma intorc din vacant incep iar sala sau ceva de genul asta.Am mai promis eu de cateva ori si nimic.Cred ca sunt in hipo, scriu cam ciudat:)M-am testat, am 90 si e in scadere, de obicei il simt abia pe la 70...
Deci, cam atat.Luni imi fac iar hemoglobina sa stiu cum stau cu vacanta, pe 13 sept lansez Love Building, un film produs de mine, Papi si Doru- www.lovebuilding.ro, pe urma cred ca plec in Anglia pentru un proiect nou.
In octombrie incepem noua sesiune la Actoriedefilm.ro si probabil pregatirile pentru Love Building 2:)




3 comments:

  1. Bine ai revenit! Ptr ca am vazut ca nu prea ai m-ai scris pe blog am crezut ca ai renuntat motiv ptr care nici eu nu am mai prea trecut pe aici. Astazi insa, la o verificare de rutina :), am avut placuta surpriza sa constat ca, nu numai ca ai revenit dar am chiar 6 (SASE) articole noi de citit. Nici nu-ti imaginezi ce bucurie mi-ai facut. Blogul tau e ca o gura de aer proaspat pentru mine si un exemplu ca se poate pentru fetita mea. Felicitari ptr 'Love building' am vrut sa-l vedem in week-end dar au cistigat picitii cu 'Huck Finn'. L-am programat pentru week-endul acesta. Numai bine si la cit mai multe postari!

    ReplyDelete
  2. Referitor la sport, te-ai apucat constant de facut exercitii? Eram curioasa ce se intampla cu rezistenta la insulina...

    ReplyDelete
  3. Tot nu m-am apucat de sport serios..."De maine"!

    ReplyDelete