Saturday 31 August 2013

Corfu, oboseala, odihna si glicemile


Am ajuns in Corfu dupa un drum lung si cu peripetii!Nu intru in detalii, dar a fost solicitant si asta s-a vazut in glicemiile de a doua si a treia zi.Dar deja odihna si relaxarea au castigat teren, pestele, calamarul, caracatita, saganaki si penenele rosu sunt alimentele mele de baza aici asa ca sunt "stabil":)
Update:
Nu am apucat sa postez ce scrie mai sus si au trecut 3 zile de cand am scris..Sunt racit cobza si azi am avut 366!Am plecat toti in Paleokastrita, am gasit o terasa f frumoasa pe marginea stancilor-"Grota" cu un loc de sarit de la vreo 15 metri, cu golfulet pentru snorkling...Apoi am fost in port si am inchiriat o barca pentru cateva ore, loc in care m-am testat si am constatat ca am 366.Probabil din cauza racelii cu care ma lupt de 2-3 zile!Mi-am facut 14 u corectie si dupa 3 ore de stapanit nervii, greata si ameteala, o plimbare cu submarinul si o cearta cu un bou care ne filma pe ascuns am revenit la 90.Dana i-a luat cu tupeu boului tel din mana si eu am sters filmuletul in timp ce il intrebam daca nu vrea sa imi filmeze fundul.E posibil sa apara toata tarasenia pe undeva pt ca prietena lui filma in paralel.Cred ca daca banuiau ce glicemie am si stiau care sunt reactiile unui diabetic la asa nivele glicemice le-ar fi fost frica sa ma filmeze:)

Glicemii bune!


No comments:

Post a Comment