Tuesday 21 August 2012

Mancare la cutie


Cum sa nu ne imbolnavim cand mancam iaurt la cutie, paine la cutie, unt la cutie, carne la cutie, bem lapte la cutie, apa la cutie...in curand vom respira aer la cutie.Am plecat iar  la Bristol  pt filmari si am facut greseala sa nu iau micul dejun acasa cu gandul ca am sa mananc in avion, doar e un zbor cu escala in Paris, destul de lung si(teoretic) cu o masa decenta.
Mic dejun Air France:
iaurt cu fructe(simplu nu da bine) cu "suc de fructe din concentrat de fructe", "sirop de glucosa-fructoza si colorant camin"-20 h(sincer sa fiu mai putine prostii scrise pe cutie decat ma asteptam)
croisant mic cu gust de caca-20 h aprox
briosa cu muci de gem-30 h aprox
cafea la filtru, un plus deoarece la ultimele zboruri cafea a fost inlocuita cu nechezolul secolului 20-cafeaua instant
Nu stiu cum pot evita toate prafurile, concentratele, conservantii,  colorantii, si toate prostiile pe care le mananc zilnic, cred ca 5% din toata alimentatia mea zilnica a ramas "mancare adevarata"
Si asa am obosit si m-am saturat de diabetul asta!
partea a doua:
vine la mine stewardesa:
-mr bucur?
-yes
-flying to bristol?
-yes
-well...your flight is changed, you are not flying directly to Bristol anymore.Don't go to your flight, go to the transit office, they will guide you to the gate for the flight for amsterdam:-) and from amsterdam to bristol!
-why, are we late and is posible to miss my flight?
-no
-is is a common thing for air france to change flights for your passangers?
-no, sorry.please don't go to your flight, go to the transit desk!
ascult de vorba "nu omorati mesagerul!" si zambesc.
am aterizat, am scos repede telefonul, am sunat productia.habar nu au de vreo schimbare, se panicheaza, vor sa schimbe masina care ma ia de la aeroport, vor sa sune la air france...ok, ii rog sa astepte pana se lamureste treaba.
cobor din avion, am 40 min pana pleaca avionul direct spre bristol asa ca ma gandesc sa incerc sa aflu ceva, poate il prind totusi pe asta.merg la transit desk, ma bucur ca sunt putini oameni in fata mea si va merge repede.dupa 10 minute nu mai gandeam asa.Ajung in fata, explic situatia, verfica...ei bine, biletul nu e schimbat, sa merg la k26 pt zborul direct.daca il mai prind, mai am doar 28 min si aeroportul e mare:-)
urmaresc indicatoarele, ajung la autobuz(in Charles de Gaulle nu te poti deplasa fara bus chiar in interiorul aceluiasi terminal).merg 10! minute cu bus-ul a carui soferita cred ca facea scoala de soferi pt ca era un domn cu ea care parea ca o supravegheaza iar ea oprea la fiecare 20 sec sa se asigure ca nu e in pericol:-)Ajung, alerg iar, in fata mea control pasapoarte, mai am 14 min!in fata mea o doamna in uniforma incearca sa ma impinga sa treaca cu carucioarele.zic
-i miss my plan, let me pass
ea:
-o la la!
scot laptopul, pun geanta la control, totul bine si frumos cand....in fata mea doamna cu carucioarele care imi zambeste si imi spune:
-your bag?we need to check it
ok, astept sa scrie ceva pe niste hartii, imi mai mananca 3 minute, imi strang catrafusele si o iau la fuga.mai am 10 min!
ajung la poarta k26, "boarding closed"! dar, trei femei si o fetita asteptau ca si mine salvarea.apare un domn de culoare, imi controleaza biletul, trec prin emotiile unui refuz pe motivul ca zborul mi-a fost schimbat dar totul pare ok.acum asteptam...una dintre femei zice:
-stres!
domnul de culoare apare cu un van renault, ne inghesuie pe toti 5 si plecam spre bristol.Daca soferita din primul bus respecta toate regulile din aeroport, soferul asta le incalca pe toate:nu da prioritate,taie benzile, intoarce masina, incearca sa intre pe pista dar un avion tocmai de decoleaza, face iar o intoarcere ca in bucuresti, ocoleste toata pista si in cele din urma ajungem la avion.coboram din bus si il privim pe sofer cum isi face semn cu pilotii:"ii mai primiti?"urcam in avion 8 minute dupa ora de decolare si ma bucur de niste chipsuri in cutie, mancarea mea de pranz!
acum  sunt la terasa, pe malul raului si mananc branza de capra prajita, friptura de vita si tiramisu, plus un pahar de vin alb.hidrati?100-150, cine stie, vad eu la ora jumate dupa masa!





glicemii bune si "no stres"

No comments:

Post a Comment