Friday 14 September 2012

Dieta Young

Ati auzit de dieta young?Este un fel de raw-vegan, combinata cu alimente strict alcaline(opusul celor acide:-), apa purificata si alcanizata, plus o gramada de vitamine.Ma rog, destul de dubioasa dupa parera mea, mai ales ca am citit pe net tot felul de comentarii despre acest doctor Young.Si totusi....
Acum o saptamana, dupa ce am inceput sa citesc cartea aceasta mi-am spus ca anumite lucruri pot fi incercate, cum ar fi alimentele recomandate acolo(avocado, seminte, lapte de soia, multe legume), ca tot consumul acesta exageat de hidrati(echilibrat cu insulina, e adevarat) nu e tocmai bun....si iata ca intr-o saptamana am depasit o singura data glicemia 200 si mi-am micsorat bazala cu o unitate(si inca ma trezesc cu glicemia 70-80).
Morala?pana nu incerci nu sti:-)


No comments:

Post a Comment